Search FraudFYI

Tuesday, November 21, 2017

419 scam email from Mme Marie José Donald Italo-Tunisienne of Oilfields Financial Affairs Department Assistant cusignana@trevisaninelmondo.it donaldmariejose4@gmail.com

Originating IP: 156.0.213.35
Originating ISP: Etisalat Benin
City: Cotonou
Country of Origin: Benin

from: Marie José DONALD <cusignana@trevisaninelmondo.it> via aruba.it 
reply-to: donaldmariejose4@gmail.com
to: 
date: Mon, Nov 20, 2017 at 2:06 AM
subject: Bonjour,
signed-by: aruba.it

Bonjour,

Je me prénomme Mme Marie José DONALD, Ex-Adjointe au Service des Affaires financières de la Société Italo-Tunisienne d'Exploitation Pétrolière (SAF/SITEP) d'origine Française, née le 27 Mars 1944, femme stérile. Du moment où je travaille à SITEP ( Société Italo-Tunisienne d'Exploitation Pétrolière), j'ai réussi certaines transactions par l'aide du Feu, CARDINAL BERNARDIN GANTIN de la République du BÉNIN qui gagnait sa part sur chaque virement sur mon compte domicilié à la Banque (U.B.A Bénin). Durant toute ma carrière à la SITEP, mon dépôt déclaré à la Banque (U.B.A Bénin) est d'une valeur de ( 820.000 € ). Aujourd'hui, je suis sous-observation médicale pour le mal dont je souffre depuis plus de deux (02) ans et selon les investigations médicales par mon Docteur, Paul ROCK NATTAN mes jours sont comptés, j'ai peur de mourir sans puis Legé ma fortune pour sa bonne gestion. Le feu Philippe LEROY, Prêtre diocésain, décédé le 28 février 2013, dans sa 74 ème année, m'a rendue visite le 13 juin 2012. C'est après mes confessions que, Feu Philippe LEROY m'a conseillé de faire Dons de Charité de cette fortune disponible à la Banque (U.B.A Bénin).

Je tiens vivement à respecter les recommandations du feu Philippe LEROY, c'est pour cette raison que je vous écris ce message pour solliciter votre modeste personne à devenir mon future légataire (Bénéficaire). Mon souci le plus ardent est d'aider des personnes en situation critique. Répondez-moi si vous êtes d'accord pour m'accompagner.

Écrivez moi directement par mon adresse e-mail que voici :  donaldmariejose4@gmail.com

Mme Marie José DONALD.

Translated:
Hello,

My name is Marie José DONALD, Former Assistant to the Financial Affairs Department of the Italo-Tunisienne of Oilfields (FAS / SITEP) of French origin, born March 27, 1944, infertile woman. From the moment I work SITEP (Italo-Tunisienne Petroleum Development), I managed some transactions by using the Fire, CARDINAL BERNARDIN GANTIN of the Republic of BENIN who earned his share on each transfer to my account domiciled the Bank (UBA Benin). Throughout my career SITEP, said my deposit to the bank (UBA Benin) is worth (€ 820,000). Today, I am under medical observation for the pain I suffered for more than two (02) years and according to the medical investigations by my Doctor, Paul ROCK Nattan my days are numbered, I'm afraid of dying without then Legé my fortune to good management. Fire Philippe LEROY, diocesan priest, died on 28 February 2013, in its 74th year, made me visit 13 June 2012. It was after my confessions, Fire Philippe LEROY told me to make Charity Donations such capital available to the Bank (UBA Benin).

I very much like to meet the recommendations of the late Philippe LEROY, this is why I am writing this message to request your modest person to become my future heir (BENEFICIARY). My most ardent desire is to help people in critical situations. Answer me if you agree to accompany me.

Write me by my email address here: donaldmariejose4@gmail.com

Marie José DONALD.

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! Your comment will be reviewed and posted shortly!