Search FraudFYI

Sunday, August 30, 2015

Romance scam email from Fräulein Maria Perez Perissinotto perissmaria5@gmail.com perissmaria3@gmail.com German & English

from: Perissiotto Maria <perissmaria5@gmail.com> 
to: 
bcc: 
date: Sat, Aug 29, 2015 at 10:37 AM
subject: Grüße (Greetings)
mailed-by: gmail.com
signed-by: gmail.com

Hallow lieben,

Wie werden Sie und Ihre Familie auch mit Ihrem Arzt, hoffe alles ist normal?
Mittel, während ich durch Ihre Nachricht und Inhalt auch angemerkt gegangen.
Ich tun, wie eine gute Person, die aus Angst, mich mit Vertrauen und
Menschlichkeit beziehen wird.
Ich vertraue Menschheit aber glauben Sie in jeder guten Beziehung eine
Menge Fragen.
Ich will nicht, dass du mein Freund, aber mit Respekt und Ehre, so
Deshalb lassen Sie mich wissen Ihre Bereitschaft, in dieser unserer
guten Beziehung
so dass ich in Kontakt, Sie wieder mit allen mein Profil zu erhalten.

Hinweis do in durch diese meine private E-Mail-ID unten Kontakt mit mir auf:
perissmaria3@gmail.com
Vielen Dank für Ihre Güte und Liebe zu mir zu beantworten haben einen
schönen Tag
einschließlich der mit der ganzen Familie.
Grüße

Fräulein Maria Perez Perissinotto.




Hallow love,

How will you and your family and your doctor, hope everything is normal?
Means, while I went also noted by your message and content.
I do like a good person, and for fear of me with Confidence
Will refer humanity.
I trust humanity but believe in any good relationship, a
Lot of questions.
I do not want you to be my friend, but with respect and honor,
Therefore, let me know your willingness, in this our
good relationship
so I, you get in touch again with all my Profile.

Note do in through this my private email ID below to contact me:
perissmaria3@gmail.com
To answer Thank you for your kindness and love to me, have a
nice day
including the whole family.
Greetings

Miss Maria Perez Perissinotto.

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! Your comment will be reviewed and posted shortly!