Search FraudFYI

Thursday, June 30, 2016

419 scam email from Mr. Joseph Pedro's Dying Widow Ms. Elisabeth Pedro mrs4@rtscm.me elisabeth_pedro@yahoo.com

Originating IP: 85.214.214.112
Originating ISP: Strato Ag
City: Berlin
Country of Origin: Germany

from: Ms. Elisabeth Pedro <mrs4@rtscm.me> via kata12.onmicrosoft.com 
reply-to: elisabeth_pedro@yahoo.com
to: Recipients <mrs4@rtscm.me>
date: Thu, Jun 30, 2016 at 7:20 AM
subject: Donation for work of God
signed-by: kata12.onmicrosoft.com

Donation For Work Of God

I am Mrs. Elisabeth Pedro a widow suffering from long-term diseases (cancer), I have some money I inherited from my beloved husband late Mr. Joseph Pedro the sum of  £7.5 million Pounds that he deposited in the bank here and need a very honest and God fearing person who can use these funds for the work of God, and 15% will be for your compensation for doing this work of God.

I took this decision because I do not have any child that will inherit this money. I do not want a situation where this money will be used impious way. That is why I am taking this decision. I'm not afraid of death hence I know where I going.Please if you would be able to use this fund for Gods work kindly reply me,

Your sister in Christ,
Ms. Elisabeth Pedro.

Doação para trabalho de Deus

Eu sou a senhora Elisabeth Pedro uma viúva que sofrem de doenças de longa duração (cancro), tenho algum dinheiro que herdei de meu amado marido falecido Sr. José Pedro a soma de Libras R $ 7,5 milhões que ele depositados no banco aqui e precisam de um muito honesto e temente a Deus pessoa que pode usar esses fundos para a obra de Deus, e 15% será para a sua compensação para fazer este trabalho de Deus.

Tomei esta decisão porque não têm qualquer filho que herdará esse dinheiro. Eu não quero uma situação em que esse dinheiro será usado maneira ímpia. É por isso que eu estou tomando esta decisão. Eu não tenho medo da morte, portanto, eu sei onde eu going.Please se você seria capaz de usar este fundo para a obra de Deus por favor me responda,

Sua irmã em Cristo,
Ms. Elisabeth Pedro.

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! Your comment will be reviewed and posted shortly!