Search FraudFYI

Tuesday, September 6, 2016

419 scam email from Emily Katia Sousa centrais.libras@sdh.gov.br emilykatiasousa22@hotmail.com Portuguese & English

Originating IP: 201.6.231.199
Originating ISP: Net Virtua
City: São Paulo
Country of Origin: Brazil

from: SDH - Centrais Libras <centrais.libras@sdh.gov.br> 
to: 
date: Mon, Sep 5, 2016 at 10:18 PM
subject: OLA
mailed-by: sdh.gov.br

bom dia 

Eu sou Emily Katia Sousa, garota de 16 anos e sou órfão. Estou escrevendo este e-mail para você com lágrimas e tristeza do meu coração também com o respeito, a confiança e a humanidade. Eu sou a única filha de tarde Dr Sousa Carlos Dos Santos, um brasileiro e um geólogo de profissão que trabalhava na companhia de petróleo de maratona que morreu na sábado, 31 de julho de 2010 em um acidente de automóvel fatal ao lado com a minha mãe. Eu tenho contato com você para ficar como meu "Trustee/guardião" Eu realmente não sei muito sobre você, mas eu encontrei seu contato em um jornal no diretório de pesquisa na internet na minha busca por uma pessoa de confiança e confiança no Brasil onde originou meu falecido pai. Eu nem falar nem entender nem fala português, portanto, tenho que traduzir este e-mail para você.

Desde que este incidente ocorreu, ter deixado com minha única tia e seu marido aqui em Nova York. Apenas dos últimos recebi informações do advogado do meu falecido pai (cuja saúde está atualmente em estado crítico) que minha tia e seu marido estão fazendo arranjos para reivindicar o dinheiro 12,000,000.00 $ (12 milhões de dólares), meu pai deixou para mim. Eles foram tão longe quanto vê meu falecido advogado do pai de duas vezes (2 vezes) agora no hospital para facilitar este processo para eles. Eles tentam subornar advogado do meu pai com 20% do meu dinheiro, então ele poderia processar todos os documentos e entregar a eles. Mas base sobre como meus pais principalmente meu pai foi com ele, ele se abriu para mim e expostos a discussão da minha tia e seu marido e secretamente aconselhou-me a fazer alguma coisa rápido antes que será tarde demais.

É por isso que eu tenho contato com que fique como meu "Trustee/encarregados de educação", para o todo o fundo vai ser transferido para sua conta, para você colocar os fundos em qualquer negócio rentável aí no seu país ou você manter o dinheiro em sua conta até eu completar a minha formação universitária. Prometi ser fiel a você, e vou gostar de você me tratar como um parente.

Não estou realmente forçando você nisto, mas eu decidi apenas mande um e-mail para ver se qualquer resposta que vem de você & se você encontrar interesse em me ajudar por favor contacte-me através do meu e-mail: EmilyKatiaSousa22@hotmail.com

Obrigado pela atenção que tem dado para ler meu e-mail. Vou esperar pela sua resposta em breve. Que Deus abençoe e mantê-lo.

Seu fielmente,

Emily Katia Sousa.


Translated:
Good Morning

I'm Emily Katia Sousa, 16 year old girl and I'm an orphan. I am writing this email to you with tears and sorrow of my heart also with respect, trust and humanity. I am the only daughter of late Dr Sousa Carlos Dos Santos, a Brazilian and a geologist by profession who worked at Marathon oil company who died on Saturday, July 31, 2010 in a fatal car accident alongside with my mother . I have contacted you to stay as my "Trustee / guardian" I really do not know much about you, but I found his touch in a newspaper in the search directory on the internet in my search for a person of trust and confidence in Brazil where it originated my late father. I do not speak or understand or speak Portuguese, so I have to translate this email to you.

Since this incident occurred, I have left with my only aunt and her husband here in New York. Only the last received my late father lawyer information (whose health is currently in critical condition) my aunt and her husband are making arrangements to claim the money 12,000,000.00 ($ 12 million), my father left for me. They went so far as to see my late father's lawyer twice (2 times) now in hospital to facilitate this process for them. They try to bribe my father's lawyer with 20% of my money, so he could process all documents and deliver them. But based on my parents especially my father was with him, he opened up to me and exposed the discussion of my aunt and her husband and secretly advised me to do something fast before it is too late.

That is why I have contacted you to stay as my "Trustee / guardians" to all the fund will be transferred to your account, so you put the funds in any profitable business there in your country or you keep the money in your account until I complete my university education. I promised to be faithful to you, and I will like you to treat me like a relative.

I'm not really forcing you this, but I decided to just send an email to see if any answer that comes to you & if you find interest in help me please contact me through my email: EmilyKatiaSousa22@hotmail.com

Thank you for the attention you have given to read my email. I'll wait for your reply soon. May God bless and keep you.

Your faithfully,

Emily Katia Sousa.

1 comment:

  1. I just received an e-mail just like the one you showed up!

    ReplyDelete

Thank you for commenting! Your comment will be reviewed and posted shortly!