Search FraudFYI

Tuesday, March 14, 2017

419 scam email from Mme Isolde Verena Bersier bersier@clichysousbois.fr verenabersier@yahoo.com French & English

Originating IP: 41.86.234.171
Originating ISP: Isocel
City: Cotonou
Country of Origin: Benin

from: BERSIER <bersier@clichysousbois.fr> 
reply-to: verenabersier@yahoo.com
to: 
date: Sun, Mar 12, 2017 at 8:19 PM
subject: Projet très social pour vous
mailed-by: clichysousbois.fr
signed-by: clichysousbois.fr


Bonjour
Je m'appelle Mme Isolde Verena BERSIER de nationalité Suisse veuve âgée de
82 ans. Je vous contact pour un projet qui consistera à venir en aide aux
personnes en situation difficile car je vais mettre à votre disposition
des moyens financiers pour le faire. Mon état de santé actuel ne me permet
pas de réaliser le projet que j'envisage de faire. Je vous prie donc
d'accepter cette offre que je veux mettre gracieusement à votre
disposition. J'attends donc votre réponse à mon message sur mon mail privé
qui est écrire plus bas.
Cordialement;
Mme BERSIER

Compte personnelle: verenabersier@yahoo.com

Translated:
Hello
My name is Ms. Isolde Verena BERSIER nationality Switzerland old widow
82. I touch you for a project that will be to help
people in difficult situations because I will provide you with
the financial means to do so. My current state of health does not allow me
not to complete the project I plan to do. So please
to accept the offer I want to put to your kindly
disposition. I await your response to my post on my private email
which is write down.
Cordially;
Ms. BERSIER

Personal account: verenabersier@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! Your comment will be reviewed and posted shortly!