Search FraudFYI

Saturday, May 26, 2018

419 scam email from Rebecca Hamann hermannrebecca89@yahoo.com hammanrebecca227@yahoo.com

from: rebecca hermann <hermannrebecca89@yahoo.com> 
reply-to: rebecca hermann <hammanrebecca227@yahoo.com>
to: 
date: Wed, May 23, 2018 at 4:32 PM
subject: ICH BRAUCHE DEINE HILFE, BITTE
mailed-by: yahoo.com
signed-by: yahoo.com


Olá,

Obrigado pela sua atenção e oro para que minha decisão de entrar em contato com você seja genuinamente aprovada. Meu nome é rebecca hermann Tenho 25 anos e a única filha e filho dos meus pais. Meu falecido pai era o supervisor de controle de qualidade da Tullow Oil em Abidjan, a capital econômica da Costa do Marfim. ele foi envenenado até a morte por seus parceiros de negócios em sua viagem durante a viagem de negócios. Minha mãe morreu quando eu ainda era um bebê. por favor, eu quero que você me ajude a transferir US $ 6.500.000,00 (seis milhões e quinhentos mil dólares dos Estados Unidos) meu falecido pai depositado em um dos principais bancos aqui na Costa do Marfim para um investimento em seu país. Ofereço-lhe 30% do dinheiro como compensação pela sua ajuda para transferir o dinheiro para a sua conta bancária.

Eu estou esperando para obter sua resposta para mais detalhes.
obrigado
Saudações,
rebecca hamann

Translated:
Hello,

Thank you for your attention and I pray that my decision to contact you is genuinely approved. My name is rebecca hermann I am 25 years old and the only daughter and child of my parents. My late father was the quality control supervisor Tullow Oil in Abidjan, the economic capital of Ivory Coast. he was poisoned to death by his business partners on your trip while on a business trip. My mother died when I was a baby. please, I want you to help me transfer US $ 6,500,000.00 (six million five hundred thousand US dollars) my late father deposited in one of the leading banks here in Ivory Coast for an investment in your country. I offer you 30% of the money as compensation for your assistance to transfer the money to your bank account.

I am waiting for your reply for more details.
thank you
Greetings,
rebecca hamann

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! Your comment will be reviewed and posted shortly!